Wimax nad Napríklad OPNET

M

medaziz

Guest
Ahoj je tu niekto spolupracuje s viac ako WiMax OPNET môžem prispieť

Ahoj, mám nejaké OPNET WiMAX návody na Modeler 14, môžete mi mailom: sergio_racini (at) yahoo.com.ar

Dobrý deň Mám záujem o WiMAX na OPNET. Mohli by ste mi poslať? Ďakujem worravit

Ahoj worravitnova Pýtali ste sa na niektoré dokumenty, ktoré som v súvislosti s OPNET modelár s WiMAX, ja neviem, či môžem po nich tu, alebo musím poslať na váš osobný mail, ak áno, pošlite mi e-mail na: sergio_racini@yahoo.com.ar S pozdravom Sergio

som simuláciu WiMax v OPNET. ineed pomoc, plz. budem naozaj ocenia vašu pomoc ďakujem

Ahoj, ja som študoval WiMax v OPNET. Potrebujem help.Could ma pošlete? Ďakujem mnohokrát. e-mail: gaotingseu@163.com

Dobrý deň, študujem WiMax, a chcete simulovať v OPENT. takže ak mozete mi poslať jeho simulácie to bude naozaj pomôže email: waqasai (at) yahoo.co.uk

Bol by som Vám vďačný, keby ste mi poslať ihalemam (zavináč) yahoo (bodka) sk

Ahoj, ja som študujú WiMAX na OPNET ahoj prosím pošlite tieto návod pre mňa, naozaj vďaka.

ahoj, môže u pošlite mi pls na a_momtaz príručky (zavináč) hotmail (bodka) com vďaka za vašu podporu

Dobrý deň Mám záujem o WiMAX na OPNET. Mohli by ste mi poslať? katazzzzz (at) yahoo.com ďakujem Catalin

Ahoj, ja som nový OPNET. Snažím sa, aby simulovali WiMAX na OPNET. Mohli by ste mi pomôcť zaslaním WiMax návod na OPNET. Môj e-mail ID je dg03427@yahoo.com Oceňujem vašu pomoc. Hritik.

tam je toľko práce, už uskutočnilo na WiMAX pomocou OPNET, stačí google ju

Ahoj, ja som čerstvejší pre odvetvie telekomunikácií Chcem vedieť viac cvičení s OPNET .. tak plz poslať WiMAX OPNET sprievodca chcem učiť sa prostredníctvom praktických častí. Môj e-id. indianece@gmail.com . Vďaka

Som tiež prácu v projekte o WiMAX. Je tu niekto môže poslať mi cez WiMAX sprievodca OPNET? Môj email je anat17 [at] gmail.com Vďaka vopred :)