Materiál assigment v HFSS

W

wlcsp

Guest
Povedzme, že som objekt A, ktorý je pridelený ako kremík.A iný objekt B, ktorá sa nachádza úplne vo vnútri objektu A. I priradiť objekt B vákuu.Bez nic boolean operácie, aký by bol materiál na objekt B?Ospravedlňujeme sa za trochu hlúpe otázky.Myslím, že B je vákuum.Mám pravdu??

F

flyhigh

Guest
Nazdar,

Nejsem odborník, ale HFSS som urobil nejaké simulácie.Tiež som mal v prípade jedného objektu do druhého.Avšak, som nemohla dostať HFSS simulovať štruktúru, ak som sa boolean prevádzku odpočítaním vnútorný objekt z Outhere.Mohlo by to byť v prípade, že HFSS nebude vám jeden objekt vo vnútri iného, takže je irelevant aký program by myslieť na materiál vložený objekt, nebude súhlasiť, že tak či tak.

flyhigh

A

asdfaaa

Guest
wlcsp Napísal:

Povedzme, že som objekt A, ktorý je pridelený ako kremík.
A iný objekt B, ktorá sa nachádza úplne vo vnútri objektu A. I priradiť objekt B vákuu.
Bez nic boolean operácie, aký by bol materiál na objekt B?
Ospravedlňujeme sa za trochu hlúpe otázky.
Myslím, že B je vákuum.
Mám pravdu??

L

lima

Guest
Myslím, boolean operácie je potrebná, inak mätúcej hranicu spôsobí problém pre simuláciu solver.

S

smithchart

Guest
Myslím, že by mala zostať B, ktoré majú byť vákuum, ak softvér nevydali žiadne varovanie alebo chybu na boolean operácie.Avšak bych doporučuji vám urobiť rýchlu kontrolu s veľmi malý a jednoduchý objekt na dva prípady: a: Vnútorný objektu je priradený vo vákuu, b: DK veľkú hodnotu, povedzme 4,5.Vyskúšajte to potom by ste mali vedieť, že výsledky sa 100%
pravdepodobnosťou

I

itaifrenkel

Guest
Nazdar,

Vzhľadom k tomu, že oba materiály sú dielectirc materiál vnútorný box je vákuum.Nie je potrebné odpočítať.

HFSS bude hlásiť chybu, iba ak tieto objekty prekrývajú.Až potom má používateľ k vyriešeniu prekrývajúce oblasti - odpočítaním vācu zo silikónu.Itai

S

svarun

Guest
Ahoj Itai,