Začiatočník problém: pomôžte mi synchronizovať ADC signál DATA s hodinami FPGA

H

houly

Guest
Dobrý deň, potrebujem pomôcť navrhnúť prijímač: ja používam AD7626 ADC v "self-dosiahol režime" (strana 23 v datasheetu: http://www.analog.com/static/imported-files/data_sheets/AD7626 . pdf ) V tomto režime, čas nie je prítomný, dáta obsahujú hlavičku '010 ', ktoré umožňujú do prijímača obnoviť hodiny. Som začiatočník v dizajne FPGA a chcela by som vedieť, čo by mohlo byť najlepším spôsobom, ako obnoviť hodiny z údajov? Ako to funguje? Dúfam, že by ste mi mohol pomôcť. PS: za 10MSPS za 18 bitov dát (vrátane hlavičky - to znamená, 250MHz hodiny z FPGA)
 
To nevyzerá ako začiatočník problém pre mňa! ;-) Využitie metódy navrhol v dátovom liste je nutné vytvárať, vnútri FPGA, 3 verzia hodín s rozdielom fázy 120 ° (1,33 ns oneskorenie medzi každou dvojicou). Ako budete generovať tieto hodiny naozaj záleží na technológii, s ktorou pracujete: PLL, DCO, meškanie linky ... čokoľvek. Potom budete stavať 3 rovnaké prijímača, každý s použitím inej hodiny, všetko úplne súbežne na rovnakých dátach. Kto je schopný prijímať 010 hlavičku, je ten, ktorý si dáta z
 
Dobrý deň, ďakujeme za teba pomôcť. Rozumiem Ak dobre, musím vygenerovať tri hodiny signál s 120 ° rozdielnosti fázy. Potom pre každý proces, je DATA zachytený, a ďalšie procesné analýza výsledok každom zachytenom signálu a pokúsiť sa identifikovať "010" v hlavičke vedieť, ktorý je ten dobrý. Je to pravda? Pre 120 ° rozdiel fázy Neviem, ako by som mohol urobiť, ak môžem použiť PLL, čo mám robiť, aby sa oneskorenie pre každý liniek? díky moc za vašu pomoc
 
PLL by mal byť schopný robiť fázy oneskorenie pre vás.