Vysokorýchlostné zosilňovač

W

woki

Guest
Ahoj,

Fisrt všetkých, já predstavujem: Pochádzam z technologických procesov a som začiatočník s analógovým dizajn (mám teraz na vzdelávanie).

Potrebujem navrhnúť jednoty zisk zosilňovače pracujúce na 40 MHz (0,35 um technológiu s 3.3V).Hlavným obmedzením je rýchlosť přeběhu a settlingtime (okolo 40 ns dnes), ktoré som potrebné znížiť u 10/15 ns, pre globálny mocnosť menšia ako 10 mW.
Navyše mám veľmi ťažký náklad na jednotku (u 35 pF ...)

Po prvé, som musel zvoliť topológii môjho zosilňovača.I orientované môj výber ďalekohľady (pre rýchlosť a minimálnej spotrebe energie), zisk zvýšili cascode.Neviem, v jeho dobe, či budem potrebovať výstupný stupeň (rýchlosť ...), keď som sa konečne potrebovať, myslím, že použitie triedy AB zdroj nasledovníka.

Takže moja prvá otázka znie: Je to najlepšia voľba topológie pre mojej žiadosti?(Počul som o triede AB vstupné a výstupné fáz, ...)
Alebo máte lepšie topológie tvrdenia?

Vďaka vopred.

Nikto sa nápad?
Little aktualizácia: Som schopný riadiť 35 pF s jedným teleskopickým cascode fáze.
Takže já jsem v súčasnosti projektovanie triedy AB koncovom stupni.
Nie som si istý, že zvyšovanie zisku pomôže zlepšiť rýchlosť (rýchlosť přeběhu, doba ustálenie) môjho zosilňovače, čo si myslíte?

Thanks in advance.

Fred

ahoj, bude aj podpora pre napájanie 3.3V, teleskopické zosilňovač iba výstup hojdačka byť nízka.takže tu je porovnanie zosilňovačov
pozdravy
Ospravedlňujeme sa, ale musíte prihlásiť do zobrazenie túto prílohu

Vďaka za odpoveď.
Vskutku, videl som to na knihu Razavi to, že to, čo motivovaný môj výber.
V tejto dobe som iný problém s týmto typom zosilňovača: môžem použiť pre aplikáciu pixel senzor, a musím multiplexu veľa stĺpcov na jednom zosilňovačmi.
Takže si to niekto skvelý spôsob, ako realizovať anlog multiplexer, s malou výstupnou kapacitné?
Thanks in advance.

Fred

woki Napísal: