Univerzálny programátor mikrokontrolérov

N

naheem84

Guest
Ja som nájsť schému zapojenia + software + DPS univerzálny mikrokontroléru USB, ktorá pracuje s väčšinou dostupných mikrokontrolérov.

Ja som nájsť univerzálny programátor, ktorý pracuje ako s väčšinou z radu PIC a atmeland a tiež rozhranie USB.

[Quote = naheem84] som nájsť univerzálny programátor, ktorý pracuje ako s väčšinou z radu atmeland a pic, a tiež rozhranie USB. [/Quote] odporúčam použiť MC výrobné spoločnosti nástroje, ak ste vývojár. Pretože väčšina programátorov, než spoločnosti MC nebude možné ladenie. Ak chcete, programátor naprogramovať stabilizované dosky AVR a obrázky (16 radov) ponnyprog200 je zadarmo a jednoduchá. Ale budete potrebovať USB na sériový kábel, ak chcete používať USB. Veľa šťastia

[Quote = anandpv2009] [quote = naheem84] som nájsť univerzálny programátor, ktorý pracuje ako s väčšinou z radu atmeland a pic, a tiež rozhranie USB. [/Quote] odporúčam použiť MC výrobné spoločnosti nástroje, ak Ste developer. Pretože väčšina programátorov, než spoločnosti MC nebude možné ladenie. Ak chcete, programátor naprogramovať stabilizované dosky AVR a obrázky (16 radov) ponnyprog200 je zadarmo a jednoduchá. Ale budete potrebovať USB na sériový kábel, ak chcete používať USB. Veľa šťastia [/quote] Skúšal som plodný USB na sériový conveteer na mojom notebooku s programátorom JDM. Žiadne úspechy. Tak som urobil môj vlastný USB programátor s PIC16F877 (DKU 5 USB na sériový conveter), vyvinutý softvér VB.

PLZ s nami podeliť, USB na sériový prevodník pre programátorov, nie je dobrý nápad, pretože to nefunguje, alebo dáva chyby.

Nie všetky USB serial sú stvorení sebe rovní. Pokúste sa nájsť ten, ktorého vodič vám umožní meniť latencie. Našiel som tie založený na čipovej sade FTDO byť kvalitné.

Snažil som sa 3 porty USB na serial a neuspel. Aj havnt počul, že niekto našiel úspech v použití konvertora pre JDM programátor Nandhu