Ultrazvukový diaľkomer vo VHDL .. plz pomôcť

G

greprac

Guest
Ahoj frendz musím navrhnúť Ultrazvukový diaľkomer. PLZ pomoc, som amatér wid VHDL. Ja som nahrávanie diagram a ďalšie informácie plz opýtajte sa ma. Tiež to doesnt musieť byť veľmi zložité.
72_1162973027.JPG

I dont vidieť hjere racionalita využitia FPGA tu ako drawigs vyzerať ako zariadenie pre zber dát. Ste na ASIC? Alebo je to študentský projekt?

FPGA môže byť použitý pre pamäťovú zbernicu a stavu strojov. Tiež, SPI, TX a RX rozhranie byť zahrnuté aj vnútri FPGA. áno, stačí tri hlavné čipy pre tento projekt: CPU, FPGA a MEM. Niečo konkrétnejšie?

Pridať predná časť, čas varable zosilnenie, výkonový stupeň, DAC, ADC. Myslím, že autor robí vážny projekt. Ak tomu tak nie je by som radu, aby hračky SRF Devantech pre referenčné dizajn.

Žiadne I dont musieť dať na FPGA .... jus kód vo VHDL to ... ale som nt dostať, ako navrhnúť generátor cvrlikání a MFŠ. popis MFŠ je nasledujúci
vytvoriť štát stroj, ktorý interpretuje príkazy z procesora takto: Príkaz 1: START. START príkaz vytvára ultrazvukové cvrlikání s nasledujúcimi charakteristikami: 20 impulzov varing vo frekvencii od 39KHz až 41KHz. Po odoslaní cvrlikání sa spustenie systému zachytávanie zvukov dostal v pamäti bánk. Pamäť je 100 bajtov hlboko. Zvukové ukážky musia byť skladované za 200 mikrosekúnd. Na konci 100 vzoriek ukladania sa zastaví a tvrdí, vonkajšie prerušenie vedenia nízkeho oznámiť CPU. Príkaz # 2: Prečítajte si čítanie príkaz sa používa pre prenos obsahu pamäte na CPU, potom, čo je príkaz zadaný, systém automaticky windguru a odoslať do CPU obsah pamäte začínajúce na mieste 0, kým sa pamäť exaused alebo CPU ukončenie transakcie. Príkaz č 3: SET vyhrať 1 SET vyhrať 1 príkazový prenáša hodnoty zisku z autobusu SPI k získaniu generátora cvrlikání zaregistrovať. Registrácia prezentuje svoje výstupy na externé obvodov FPGA pomocou kolíkov. Príkaz # 4:. SET GAIN 2 totožné s predchádzajúcim príkazom, ale pre príjemcu