Sila signálu v bezdrôtovom kanáli

J

Jone

Guest
Ja študujem bezdrôtovej komunikácie. V Napríklad kanál strácajúce Rayleigh signálu sa líši priestorovo aj časovo. V mojej knihe je priestorová zmena iba považovaný v horizontálnom smere (rovina XY). Moja otázka je, ako sa sila signálu zmeny vo vertikálnom smere? Má zmeny vo vertikálnom smere tiež podľa rovnakých štatistík? Ak nie To by malo vplyv na to, ako jeden náradie antén.

1.bod vertikálne distribúcie neznamená, v reálnom živote, pretože RX a TX je distribuovaný v rovinách xy. 2. Anténa divirty je založený na nosníku rozsahu.

Ak som pochopil ste správne, jeho vertikálna distribúcia signálu NEDÁ descibed o priemerné hodnoty a niektoré štatistické disperzie? Takže ako sa správať potom?

Rayleigh distribúcia vychádza zo skutočnosti, že žiadny silný signál. Ako zvýšiť vysokou silnou zložkou sa stáva dôležitou a distribúciu sa Rice.

Jeden by si mohol myslieť, že interferencia medzi odrazy komponenty sa môžu líšiť vo vertikálnom smere ako v horizontálnom, pretože prostredie, v horizontálnom smere sa líši od zvislej osi. Ak máte stáť na zemi a hľadá okolo seba vidieť rovnaký životné prostredie vo všetkých horizontálnych smeroch. Pri pohľade v zvislom smere, uvidíte krajine (lietadlo) v jednom smere a otvorenou oblohou v iných. Ako ste povedal Jallem sa zvyšuje výška antény zvyšujú získal moc, pretože dominantným prvkom bude zvyšovať. Táto zmena môže byť opísaný deterministický model. Ale ja som väčší záujem o malé vyblednutiu vo vertikálnom smere.

Ako sa výška zvyšuje priamou súčasťou sa stáva silnejšou a odráža tiež rastie. Variabilita svoje sily proti výšky závisí na uhle odrazu, polarizácia, odrazu na povrchu pôdy alebo, hladkosť povrchu, relatívna výška vysielacej strane a prijímať seba, Fresnelove zóny vzdialenosť medzi inými parametrami.

V bezdrôtovú komunikáciu, je signál strenth antény vypočíta ako EIRP, v tom, že conside ako horzontal a vertikálne interfearance. Anténa polorazation je na tom depent