RF Engineer vragen tijdens een sollicitatiegesprek?

  • Thread starter atul_microwaves_antenna
  • Start date
A

atul_microwaves_antenna

Guest
Hallo Allemaal, Ik ben MTech student die Microwave Engineering specialization.Now in campus recruitment proces Nokia Netwroks komt voor recriutment. Ik heb geen idee over wat er zal worden van de selectieprocedure etc. etc.Will u deskundig jongens mij te helpen om te weten wat voor te bereiden? Kan iemand posten RF en communicatie techniek gerelateerde vragen tijdens een sollicitatiegesprek hier of links pls.? Ik heb gezocht naar RF vragen, maar kon het niet vinden. Dank u.
 
Beter voor te bereiden over de projecten je hebt gedaan. Ook moet u weten over de verschillende instrumenten, zoals SNA, VNA enz. Ook transmissielijn begrippen als open, korte beëindiging, wat is swr, return loss etc. Lees over dipool antennes. Abhishekabs
 
Hallo allemaal, Vandaag Nokia kwam naar de campus en grappige werd het kwam als een sofware developement requirement.I was heel erg verbaasd dat ze niet hoeven RF ingenieur jobs.I werd verrast door de PPT. Toen ik de vraag over het profiel voor een Magnetron of E & TC ingenieur gevraagd, ze adviseerde mij om mee als software ontwikkelaar. Erg grappig. Ik wil dit feit met u te delen en niets anders.
 
Er is een overschot aan ingenieurs in deze industrie. te triest.
 
Controleer Radarindias.com voor antenne en RF systeem Bedrijven in India.
 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top