Projekt návrhu ....

M

MSRA

Guest
Dobrý deň. plz navrhnúť ma každý projekt, týkajúce sa komunikácie ...... alebo to môže byť ovládanie čokoľvek z môjho mobilného telefónu pomocou antény ... ... odosielanie automatických správ alebo automatické volanie alebo projektu, tak ... Som študent, a nie expert niether beginer tak sugest ma udržať toto na pamäti ... vďaka

SA, Ok môžem urobiť si predstavu o projekte, komunikácie, ale myslím, že musíte byť v maturitnom roku. je DSL modem, je to veľmi silný projekt. Ak chcete, opäť neváhajte sa opýtať. Salam.

To môže byť ovládanie čokoľvek z môjho mobilného telefónu
Ja tiež neviem, o tejto veci veľmi ... ale ja som niekde (myslím, že v EPE alebo ELEKTOR magazín) Prečítajte si o tejto myšlienke na nízkej úrovni základe ... Mám na mysli to bolo pre fanúšikov (Musím povedať, stredná hobbysists) ... Ak Ura začiatočník potom dúfam, že článok môže pomôcť u. ... U môžete vyhľadať časopisy webové stránky, ak chcete u ....

U znamená, že pre jeho begineer a nie v rámci postgraduálneho študenta .... nie?

Jo, ja viem, ura u študentov a povedal, u ktorej nie sú pre začiatočníkov .... ale ur žiadať o projekt nápad nie je tak strednej študent by mal spýtať .... U Zdalo sa mi, začiatočník .... Ak sa u Povedzte mi niečo o úrovni rok v komunikácii strane a koľko U vedieť, že potom môže byť aj iné, alebo bude viac užitočné .... im tiež vysokoškolský študent, takže ... Mal som na mysli, že článok u seba udržať na strane rok ..... U doteraz povedané, rok na úrovni ... Ako sa môžeme dohadovať, o pochopenie rok?? .... Študenti sú tiež začiatočníci .... IMA študent, ale ima začiatočník .... Mimochodom, prečo nie je u článku skontrolovať sami a uvidíte, či ura začiatočníkov, alebo nie ??... Mám len to z rovnakého dôvodu .... Myslel som, že by mal najprv skontrolovať u Najjednoduchší spôsob, ako môžete urobiť u takéhoto projektu, a ak u, že je to veľa jednoduché a nie na úrovni rok potom ďalší sú tu tiež pre pomoc u. ....

Welcome to EDABoard.com