Problémy pri znížení rýchlosti na motora pomocou PWM PIC 16F877

E

eltonsy

Guest
Ahoj všetkým, som strojný inžinier, ktorý je nový vstavaný systém sveta. Pracoval som na krmítko pre nejaký stroj. tak ako tak som pomocou PIC ako kontrolór (PIC 16F877) som použil modul PWM pre riadenie motora DC rýchlosť a smer pomocou H-Bridge IC To je môj prooblem ", keď niekedy som sa pripojiť k motoru H-Bridge funguje dokonalý plnú rýchlosť, ale vždy, keď sa snažím znížiť rýchlosť pomocou PWM PIC motor produkuje vysoký hluk a neotáčajú. Prosím, pomôžte mi s týmto problémom som sa zasekol. Vďaka

Ja používam H most IC a pošlem na neho riadiaci signál z mikrokontroléru pre PWM. Problém je, keď je, keď som to motor produkuje hluk a nie pohnúť?

Dobrý deň, eltonsy Niektoré otázky sú v poriadku .... Keď beží na plné obrátky ste ešte pulzujúce vaše H most? Alebo zapnúť len dva tranzistory v mostíku a na plný napätia na motor? Môžeš spätnom chode (pri plnej rýchlosti aspoň) v Bridge? Aký je váš spínacia frekvencia? V závislosti na veľkosti motora, niečo nižší, než - povedzme - 2 kHz je príliš nízka. S pozdravom

Vďaka za rýchlu reakciu mám na mysli, keď som sa potom na 2 tranzistory a na plný napätia, povedal som to potvrdiť, nie je problém s H-Bridge. Keď spustím pulzujúce h mosta štart motora hluk a zastaví. Môj frekvencia je 2,5 KH môj motor 30V, 2 prosím, pomôžte mi s to spôsobiť, som uviazol v tú dlhú dobu vďaka

eltonsy, myslím, že by ste mali nastaviť vyššiu spínacej frekvencie. PWM funguje iba v prípade motora indukčnosť a Frekvenčný rozsah pôsobiť ako integrátor. Váš motor je malý, tak asi 10 kHz môže byť minimálna frekvencia spínania. BTW, váš motor je pískanie na 2,5 kHz? Ak sa nemáte predstavu, porovnať zvuk s audio signálom z generátora. Ak je whisting je nižšia frekv. mali by ste skontrolovať PWM generácie. Dúfam, že to pomôže S pozdravom