Problém s modelingom jednopólový s doskou umelej krajiny pomocou HFSS

P

pollop

Guest
Ahoj, ja som sa snaží modelu jednoduchý jednopólový s pomocou umelej krajiny HFSS. Ja som je ťažké vložiť budenie. Skúšal som rôzne kombinácie, vrátane prechádza napríklad sondy UHF, ale ešte žiadny šťastie je, že tam niekto ochotný mi poslať HFSS súbor jednopólový s doskou umelej krajiny? Alebo niekto schopný prejsť tento krok za krokom, pretože som začiatočník? Vďaka vopred

Toto je prevzatý z doc jmaybe to pomôže U V rámci projektu Explorer, kliknite pravým tlačidlom myši budenia -> Priradiť -> Koncentrované Port. Meno portu zdroj a nechať predvolené hodnoty impedancie. Kliknite na tlačidlo Ďalej Pomocou myši, umiestnite kurzor na spodný centra prístavu. Ansoft je snap funkcie by mala umiestniť kurzor, keď používateľ pristupuje k stred ľubovoľného objektu. Ľavým tlačidlom myši určiť pôvod E-pole vektora. Presuňte kurzor na začiatok, stred port. Ľavým tlačidlom myši ukončiť E-pole vektora. Kliknutím na tlačidlo Dokončiť portu budenia.

Vďaka za odpoveď, bohužiaľ nie som schopný produkovať žiarenie sprisahania, nejaké nápady, prečo?

Myslím si, že má kniha HFSS tu túto dosku, mali by ste sa pozrieť na to.

Snažil som sa použiť vyhľadávanie, ale cant Zdá sa, že vyriešiť môj problém. Ako som nový HFSS, som sa snažil modelovať Monopole s groundplane pomocou poľa a obdĺžnik. I cant Zdá sa, že sa SIM výsledky. Tiež budenie je mätúce, ale ja som s použitím koncentrovaný port, je to pravda? Tiež to, čo je žiarenie hranice? Ospravedlňujeme sa za všetky hlúpe otázky