Pripojenie a programovanie PIC

A

AntmanLFE

Guest
Ahoj. To bolo len druhý deň som si myslel pre seba by som si rady hrajú s mikrokontrolérom a narazil na palubu aj sa dokopy pred niekoľkými rokmi. Bolo to kit a ja pravdepodobne prestal robiť niečo s tým, ako kód / spojenie bolo nad mojou hlavou v tej dobe. Unfortunetly i dont mať dokumentácii dodanej so súpravou. Problém som čelia v tejto fáze je programovanie čipu. Mal som z USB na sériový adaptér, ale nakoniec zistil na fóre, že je to k ničomu pre tento účel. Potom som chŕlili starú beštiu, ktorá mala sériový port na zadnej strane a pokúsil sa používať programátor, ako IC-Prog s programátorom JDM bezvýsledne, ale mám pocit, že som mohol byť idete v zlom smere a môže robiť to naozaj zle, tak som myslel, že by som písať na fóre tu. Mikročip je PIC16F877 I / S. Nie som si istý, či som potrebné samostatný programátor ako sériový port je pripojený k MAX232 čipu na palube. Nejaký nápad je alebo návrhy, ako by som mohol dostať túto prácu?

Ak chápem dobre váš problém, verím, môžete nájsť niektoré užitočné informácie v tomto [URL = "http://ww1.microchip.com/downloads/en/devicedoc/30277d.pdf"] dokument [/URL] Pozrite sa na schému na strane 4-4, mohlo by to byť nejaká časť odpovede na váš problém.

Im nie istý, čo som pri pohľade na v tomto dokumente re LED ako i dont dostať do platného prúdu bodu. Myslím, že sa zhrnúť moju otázku v tejto fáze 1) Musím niečo viac, než sériový kábel naprogramovať to? (Myslím, že nie, ale len kontrolovať) 2) Je programovanie tohto nastavenia s JDM programátor správny prístup?