prevedenie pre meranie napätia 6V

A

Azka

Guest
Som technik .. sa musí navrhnúť jednoduchý obvod pre meranie až 6V Potrebujem nejaké čidlo, ktoré je možné zistiť, čo 6V snímača je možné použiť? výstup pri viac ako 6V merania bliká LED [exmple] niekto mi môže pomôcť .. vďaka

No existuje veľa ADC si môžete kúpiť jeden z nich získať požadované rozlíšenie na počet bitov ADC .... Ak si kúpite ADC s napätím viac ako 6V, potom si môžete porovnať digitálny získať výstup a digitálny výstup pre 6V pomocou digitálneho komparátora veľkosti a môžete použiť tento výstup na svetlo LED pre indikáciu, že napätie je vyššie ako 6V. ... Predpokladajme, že vaše ADC je len 6V v rozsahu použite zenerove a LED v sérii od vstupu do krajiny tak, aby zenerove spustí okolo 5.3V, takže ak je napätie vyššie ako 6V LED svieti a odpor vďaka LED stabilizuje Zenerovo .. ..

Ak máte, čo máte na mysli .... Aké je riešenie, ktoré potrebujete, a tiež po každom okruhu hrubú predstavu, ktoré máte na mysli, aby som mohol pochopiť, čo vás čaká ....

Jednoduchý operačný zosilňovač na komparátor obvode bude robiť svoju prácu. Skontrolujte, či pripojené schéma. Na výstupe, je blikanie LED pripojené ktoré sú ľahko dostupné v každom obchode.
75_1182979688.gif

Ahoj použiť komparátor pre meranie napätia a Triger IC 555 tak, že môžete získať u blikajúca LED. použití IC 555 v astabilní režim u môžu navrhovať pre rýchlosť blikania

Ak potrebujete len jednoduché označenie, ktoré majú preukázať prevádzkové napätie skontrolujte LM3914 z NS. Je postavený v rade porovnávacích pre úroveň indikácie. Dúfajme, že to pomôže. Rogerynt

Môžete použiť bar-graf viedol čip, ktorý je prítomný v audio systémoch.