Postup pre návrh oscilátora

G

Global_Hawk

Guest
Dobrý deň, som začiatočník v oblasti elektroniky .... Chcel som po nejaké papiere oscilátora, návrhu až po súčasné dopravníky. Môžem analýzu týchto obvodov, ale potrebujem návod, ako začať, ako návrhu tohto oscilátora? Aký je postup, ak chcem navrhnúť oscilátor som s blokmi ako prúdovými konvejory?

Dobrý deň, som začiatočník v oblasti elektroniky .... Chcel som po nejaké papiere oscilátora, návrhu až po súčasné dopravníky. Môžem analýzu týchto obvodov, ale potrebujem návod, ako začať, ako návrhu tohto oscilátora? Aký je postup, ak chcem navrhnúť oscilátor som s blokmi, ako je aktuálna dopravníky
V tejto súvislosti som dve odporúčania: .. 1) Zoznámte sa s princípom CC (prevod nehnuteľností) 2) Snažte sa porozumieť princíp dizajnu a rovnice popisujúce CC oscilátory. Otázka: Máte v úmysle nájsť nový návrh oscilátora, alebo budete znovu existujúce okruh?

Vďaka za odpoveď! Som si istý, ale pokiaľ ide o návrh nového obvode sa týka. Avšak, ja sa teším na úpravu existujúcich okruhov s cieľom zlepšiť parametre / znížiť komponenty atď Prečítal som veľa literatúry o CCS. Budem sa snažiť pochopiť, viac o oscilátor. Akékoľvek ďalší návrh?

Vďaka za odpoveď! Som si istý, ale pokiaľ ide o návrh nového obvode sa týka. Avšak, ja sa teším na úpravu existujúcich okruhov s cieľom zlepšiť parametre / znížiť komponenty atď Prečítal som veľa literatúry o CCS. Budem sa snažiť pochopiť, viac o oscilátor. Akékoľvek ďalšie návrhy?
Pretože mnoho alternatív CC oscilátora boli publikované v posledných 10 rokoch, pochybujem, že môžete uspieť vo zlepšovanie existujúcich návrhov (zníženie komponenty). Existujú dva základné dôležité aspekty: * Prečo okruhu oscilujú - a na akej frekvencii? (Barkhausena je oscilátor stave použiť CC princípy) * Prečo je potrebná stabilizácia amplitúdy a ako môže byť dosiahnuté (bez vplyvu na oveľa THD) Otázka: Aký typ CC budete používať? (Myslím, že AD844)