Otázka: Mikrokontrolér prekladač a programátor

H

Hai_Men

Guest
Som nováčik na mikrokontrolér a chcem začať s PIC a PBP od: hxxp: / / www.melabs.com / products / index.htm som na nasledujúcu otázku? Je možné použiť rôzne PIC programátor (na rovnakom porte) s iným kompilátorom (PBC je EPIC, ale chcel by som použiť iný design, ktorý ľahko contruct a lacnejšie ako P16Pro od: hxxp: / / inxm.net /) Vďaka vopred za Váš čas a odpoveď.

Obvykle PIC programátor je veľmi jednoduché. používajú niektoré riadky z paralelného portu pohybovať programovanie linky na zariadení. Videl som niekoľko rozhranie pic programátor, ktorý vám umožní nastaviť paralelný port PIN, ktorý používate pre určitú funkciu. S pozdravom

Dobrý deň, môžete vyskúšať IC-PROG To je pekné aplikácie a majú schopnosť conect s množstvom hardvéru, nájdete tu www.ic-prog.com

Tiež sa pozrite na Zeus multiprogrammer môže program, fotky, rovnako ako AVRS

Kompilátor. assembler a programátor sú differente veci. Môžete si vytvoriť svoj kód s kompilátorom (C, základné, Java, atď), alebo assembler (ako MPLAB). Výsledkom bude súbor *. hex. Jedná sa o súbor, ktorý budete používať na programovanie PIC. Použiť ľubovoľný programátor, ktoré podporujú cieľ PIC. Vyberte si, čo rozhranie, ktoré chcete používať (sériový, paralelný alebo USB), potom postaviť alebo kúpiť programátor. Hľadať na fóre a nájdete niektoré odkazy. Aj osobné použitie ICPROG s programátorom JDM (sériové rozhranie, žiadne externé napájanie supplie), ale niektoré časy sa chýb, špeciálne s OTP PIC, a EPIC programátor (veľmi stabilné a jednoduché ovládanie, disavantage, je pre paralelný port). Pre drobná pomoc sa začiatky pozri http://www.elektroda.pl/eboard/viewtopic.php?p=205856 Dúfam, že to pomôže.