ODFM CDMA WiMAX WIFI ... začiatočníkov až po digitálnej komunikácie

E

eehero

Guest
Zdravím všetkých priateľov, ja som len začiatočník na digitálne komunikačné pole a chcete, aby rozhodnutie, v akej časti sa ísť do detailov (OFDM, CDMA, WiMAX a WiFi). môže byť aj donot rozumieť tomu, čo každý z nich patrí a hovoriť o, tak som čakal na ur pomoc. [Size = 2] [color = # 999999] Pridané po 1 hodiny 15 minút: [/color] [/size] Ja som čakanie na pomoc

OFDM, WiMAX a WiFi sú podobné v tom, že oni používajú FFT / IFFT. CDMA je iný.

Vážení frankch OK, môže u vysvetliť ďalšie podrobnosti

OK, teraz chápem, že OFDM a CDMA sú rovnako ako protokoly WiMAX aplikácia používa OFDM protokolu. OFDM používa niekoľko dopravcov posielať digitálne dáta, a CDMA umožňuje viacerým užívateľom používať rovnaký kanál bez rušenia. Je to tak priatelia. Čakám na ďalšie explination

[Quote = eehero] ok Vážení frankch, môže u vysvetliť podrobnejšie [/quote] No, to je všetko, čo viem. CDMA nepoužíva frekvenčný multiplex. Ďalšie jorgans použitie frekvencia multiplexing. OFDM znamená IFFT / FFT paru a pomocou frekvencie multiplexing. WiMAX a WiFi (802.11a) používa OFDM technológiu. WIFI (802.11b) používa niečo podobné, myslím, že CDMA. Myslím, že ostatní v komunikačné systémy design rozumieť lepšie ako ja. : |

Ahoj .. OFDM -> digitálnej modulačné techniky, kde sa niekoľko dopravcov meploymed taká, že dopravcovia sú orthogonal ku každému iný. Používa sa na odstránenie ISI a pre efektívne využívanie frekvenčného spektra, a hlavnou výhodou je tu equalizer je veľmi jednoduchá .. 1 Kliknite na ekvalizéra. CDMA -> priradí každý kód pre jednotlivých užívateľov tak, že všetci majú prístup k kanálov naraz .. Tu equalizer je veľmi zložitá ... EG. hrable prijímača. Uday