O Transist frekvencie

H

Hanumantas

Guest
Dobrý deň všetkým, som videl veľa aktivít v tomto fóre, aby sa pripojil len nedávno. Som študent v komunikačných mikroelektroniky, mám nejaké pochybnosti o Transist frekvenciu. Prečo Transist frekvencia používa malú analýzu signálu? Preto sa používa ako parameter pre porovnanie zariadenia, ako sú tranzistory MOSFET a FET? Vďaka vopred ..

Zariadenie je nelineárny pre veľké signály, ale môže byť považovaná za lineárny pre malé signály.

Zdravím všetkých, som videl veľa aktivít v tomto fóre, aby sa pripojil len nedávno. Som študent v komunikačných mikroelektroniky, mám nejaké pochybnosti o Transist frekvenciu. Prečo Transist frekvencia používa malú analýzu signálu? Preto sa používa ako parameter pre porovnanie zariadenia, ako sú tranzistory MOSFET a FET? Vďaka vopred ..
Definícia tranzitná frekvencia je založená na pomere dvoch signálov (zisk: výstup / vstup). Nemá zmysel definovať pomer pre dva signály, ktoré majú rôznu formu ods tvar vlny), čo je prípad nelineárny prenosové funkcie. Pretože všetky aktívny prvok možno považovať za lineárny iba pre malé signály (v skutočnosti, to je definícia "malých signálov prevádzky"), definície tranzitná frekvencia sa použije pre malé signály len.

Prechodová frekvencia je v podstate najvyššej frekvencie, ktoré tranzistor môže pracovať s jednoty zisk, tj s možnosťou zosilnenie. Ak sa vám nedarí doplniť, je lepšie používať odpor deliče. A pretože hovoríme o najvyššiu frekvenciu, môžeme začať porovnanie medzi rôznymi procesmi.

Ahoj všetci Vďaka za pomoc .. Prosím, dajte mi vedieť, ako obvod pracuje v malý signál a veľký signál? Mám na mysli, ako analýza pokračuje .. Prečo je malý signál analýza vykonáva v reálnom čase aj napriek tomu všetky obvody sú nelineárny?