Matlab simulointi

C

clarken

Guest
Teen päättötyö noin D-luokan amplfier käyttää joitakin algoritmi tuottaa PWM, sitten siirtyy tehovahvistimen ja alipäästösuodatin tuottaa ääntä.

Koska päätän rakentaa D-luokan vahvistin fypga ja myös nähdä Power spektrin syntyneestä PWM mitata THD hallituksen.Ainoa mitä pitää tehdä nyt käyttää Matlab nähdä Power spektrin ja PWM sisällä Matlab.

Olen jo voi tuottaa PWM on matlab.But En tiedä, miten tehdä Power spektrin ja PWM ja laskea THD.Kukaan tiedä, auttakaa minua.

Minun järjestelmä aloittaa Signa siniaalto 5kHz, kantotaajuus on 200kHz, joten PWM oli taajuus on 200kHz, ja se sisältää tiedot 5kHz.
Kiitos

 
Tiesin jotain FFT-toiminto, mutta en tiedä miten valita N minun hakemuksen.Kunakin ajanjaksona (1/200khz) on 4096 kohta (jotkut ovat 1 ja osa on nolla -> PWM) ....Käyttömäärä ei ole kiinteä, vaan muuttunut.

Joten mitä minun pitäisi valita N arvoa minun elimistö ja miten tehdä tehotiheys spektrin?

Kaikki Luin on esimerkki sini tai kosini aalto, en tiedä, miten sitä sovelletaan

 
Tavanomaisesti oletusarvoisesti 512 kohta FFT on nähty Ouput.Näet PSD on ulostulo seuraava komento
x on suodatetun lähtösignaaliny = fft (x, 512);
DF = fs/512;
M = fftshift (abs (y));
m = m ^ 2;
m1 = 20 * log10 (m);
p = Pakkaus (kulma (y));
f = - (FS / 2) DF: DF: (FS / 2);
plot (f, M1), otsikko ( "suuruus")

 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top