Kompletné a úplných začiatočníkov otázku Dual Timer časti.

T

Turnitdown

Guest
Ahoj, dnes večer som začal hľadať na elektroniku, ako chcem robiť inžinierstva na uni a myslel, že by bolo rozumné, aby si niektoré základné znalosti. Našiel som začiatočník projekt začať, "konzolu Atari punku". Som pomocou tohto zapojenia schéma
APC-schem.png
Chápem odpor a kondenzátor symboly a viem, že Námestie veci sú dvojaké časovača, ale ja mám problém po zvyšok vidieť, ako som po žiadnej príručke, a to je doslova všetko, čo som sa prácu z trošku predchádzajúce znalosti z fyziky maturitou:-D Mohol by niekto vysvetliť, čo kruhov sa znaky "+" v nich sú. Myslel som, že batérie a +9 V naznačujú, že toto je príliš, ale videl, ako tam je 5 z týchto ikon na obrázku som si myslel, že by mohli smerovať inam. Tiež to, čo je symbolom GND? Myslím, že to znamená, že zemniaci vodič, ale neviem, kde by ste to zem ... Ďalšia vec, časovač časť má číslo dielu "LM556N", ale nemôžem nájsť nikde kúpiť, a namiesto toho som našiel "NE556N". Tam by bol nejaký rozdiel medzi týmito? Opäť mi ľúto, to je taký začiatočník vlákno. Ak existuje článok alebo webové stránky niekto mohol odporučiť, aby ste mohli začať, a zoznámi sa veci, ktoré by bolo skvelé! Vďaka

Ty si si myslel zle! ;-) +9 V a krajina patrí k napájaniu. Ak sa chystáte na napájanie tohto obvodu z batérie, potom je batéria. Ak je jednosmerné napätie z iného obvodu, potom by to malo byť ono. Ak sa dodávky pochádza z napájací zdroj, potom nastavte ju na 9 V DC. Vidíte, 5 z nich preto, že 5 bodov tohto okruhu musí byť pripojený k 9 V. Namiesto toho, aby drôty v schéme bude zo sem tam a vám zmätený a snaží sa riadiť, je to len označená ako 9V. Pokiaľ ide o krajiny, je to len odkaz. Snažte sa myslieť na to, ako 0V. Ak máte 9V batéria, potom by bolo +9 V "+" na batériu a GND by bolo "-". PS: Vitajte vo svete elektroniky! :-D Dúfam, že to pomôže, Alexandros

http://www.edaboard.com/thread235256.html [/url]