Kompenzácia problém v Buck DC / DC designu

T

tonywai

Guest
Ahoj študujem Buck DC / DC dnes. Pre PWM regulácia napätia, nejaké papiere predstaviť typeII a typeIII náhradu. Ale keď som študovať nejaký datasheet, ako je TI TPS62300, TPS65023 ... Vyzerá to, nie je tam žiadny externý kompenzácie RC s napätím ovládanie. Môže niekto dať mi nejakú predstavu o tom, ako splniť túto náhradu? Interná kompenzácia RC bude stáť veľké plochy, a to tiež spomenúť, že doprednej kompenzácie. Znamená to, sklon rampy zmien PWM s vstupným napätím? Vďaka! Tony

Ak ste nemali vidieť vonkajšie RC, potom by malo byť vnútorný. U DC-DC musíme mať náhradu, aby výstup stabilný. O doprednej kompenzácie, ktorá pridáva jednu nulu a jeden pól pridaním doprednej kryt sa dať do FB. BR,

Vďaka drming Mám knihu! Vďaka harrytrinh ale napriek tomu chcete vedieť, ako splniť interné kompenzácie, BTW, v manuáli nemôžem nájsť CFF medzi FB a výstup.

Dobrý deň, pre režim riadenie napätia PWM náhrady RC bude vždy vnútri. preto, že strop nie je veľký. tis.

Vážení, pre aktuálny režim Buck prevodník, ako navrhnúť chybovú zosilňovač?

Ahoj mycelldevice pre 10uH L 10uF C Fz je asi 15kHz kompenzácia nuly musí byť nižšia ako 15 kHz RC = 10 ^ -5, ak R = 500k C = 20pF a typu II a typu III by mal byť nulový 1 / 10 z Fz. Nemyslím si, že to môže byť integrovaný.

tvrdá časť pre SMPS je hluk od samotného zdroja. I použitie kovových tienenie, ešte dostal nejaký hluk úniku. Ťažké boje a to je prípad od prípadu.

vnútorná kompenzácia je takmer rovnako ako externé kompenzácie. Slučka problémy so stabilitou

musíte sa pozerať na zámok súvisiace otázky pre výkon MOS vzhľadom k obrovskej prúdy.

[Quote = peterwang] musíte sa pozerať na zámok súvisiace otázky pre výkon MOS vzhľadom k obrovskej prúdy. [/Quote] Mohli by ste mi povedať, ako zabrániť LATCH súvisiace otázky? [Size = 2] [color = # 999999] znie 31 minút: [/color] [/size] mohol niekto vysvetliť princíp softstart?