Je 44pin 64 microcells dosť?

W

wwwrabbit

Guest
Som tu nový a nový pre CPLD. Chcem realizovať obvod CPLD pre úsporu miesta a váhy. tento obvod má 2 hore / dole proti, 2 zmija, a ďalšie logické. Zaujímalo by ma, ako veľmi Microcell potrebujem, aby sa zmestili dovnútra tohto obvodu je 44 pin 64 Microcell dosť? BTW, je CUPL je dobrý jazyk? Musím protel na podporu tohto jazyka, a môže skompilovať. Čo compoment je vhodný? Som amatér, môžem praxi, ktorej zadarmo? všetky návrhy sú vítané. ::

Ahoj Nedáš veľkosť čítače a zmije! Koľko bitov? S pozdravom

Tie pravdepodobne znamenať makrobuněk, nie microcells. :) Veľkosť CPLD závisí predovšetkým od počtu flipflips, ktoré potrebujete. Vo Vašom príklade, musíte poznať veľkosť vašej prepážok, na účely určenia počtu potrebných flipflops. Napríklad: 2x 8 bitový čítač potreby 16 flipflops. Pri práci s Xilinx CPLD je, odporúčam vám pozrieť sa na nástroje Xilinx ponúka zdarma. Pomocou schém zápis by malo byť veľmi jednoduché realizovať váš návrh. Stačí nakresliť schému, hodí ho do CPLD a máte hotovo. Majú tiež peknú dokumentáciu a pokyny. Pre jednoduché vzory, ako je táto, môžete sa pozrieť na 9536 (36 mactocells) 9572 (72 makrobuněk) Xilinx časti. Veľa šťastia s vaším design!

HI wwwrabbit: Vypočujte si môj muž .. Spôsobom, ktorý vám ponúkne vašu otázku, je taká, že ste o krok ďalej odpovedať sami. 2 čítače = 2 * LN2 veľkosti najvyšší počet zmija = Registrácia veľkosť (drží výsledok) Táto entierly závisí na veľkosti podmienok .. Nie je jedno, pridať 2 chrumky (4 bity), ako pridať 2 32 bitov 64 buniek je veľa! ak je múdro používať. A samozrejme viete, čo robíte!. tým, že advantege vnútornej štruktúry zariadenia. Teraz cuple je druh základný jazyk pre popis obvodov. Jeho blízky ASSAMBLER .. + Nejaký druh primitív stavového automatu! Musíte vedieť, veľmi pozorne si Device Architecture Aby bolo možné realizovať DESIGN úspešne. V ostatných podmienok stanovených až čas, HOLD TIMES, ETC. Zvlášť ak máte rýchly hodiny!