HFSS V10 Chyba pri otváraní alebo písanie oka súbory

N

nqur3an

Guest
Ahoj všetci, som začiatočník v používaní HFSS prostredí, mám HFSS V10, a začať čítať návod na obsluhu a ďalšie návody, som si istý, že návrh je v poriadku, ale ja mám stále rovnaké chyby, keď som analyzovať svoju prácu: [ Chyba] Počiatočná siete, proces mesh3d: Chyba pri otvorení alebo písanie siete súborov. [Error] Simulácia dokončený s výkonom chyba na serveri: Miestny počítač. Prosím, môže niekto pomôcť v tom, že ???!!!! Myslím, že to súvisí s nastavením software, som sa snažil veľa vyriešiť bez využitia. Plz Potrebujem niekoho na pomoc v tom, že aj ja budem vďačný ..... : Idea:: idea:: idea:: idea:: idea:: idea:: idea:: cry:: cry:: cry:: cry:: cry:: cry:: cry:: cry:

To znie, ako by ste možno chyba v 3D modeli. Skúste budova vers jednoduchý model, a zistite, či môžete dostať, že na spustenie. Potom postupne pridávať detaily a skúste to znova. Potom sa pridá ďalšie podrobnosti, atď, až sa dostanete k modelu, ktorý chcete. Môžete byť schopní zistiť, kde 3D model sa stalo tým, že stavia detail (postupne) a zložitosť (postupne). Výsledky tvoria dočasné modely ani nemusíte byť užitočné. Cieľom hry je dostať model postavený bez chýb, a ten, ktorý beží a potom ísť na požadovanú analýzu. Snažte sa chodiť pred spustením.

Vážení Azulykit, vďaka za spoluprácu! Vlastne som sa snažil analyzovať príklady, ktoré prišlo s programom a príklady boli zverejnené na tomto mieste v EDABOARD, ale stále majú rovnaké chyby, som si istý, že je v samotnom programe, ale donna ako by som mal riešiť!

Nie, to nie je problém HFSS licencie! Prosím, zmenu platnej licencie pred prevedením simulácií

dingjingfeng, môže ich to tak? Ale môžete mi pomôcť, ako to urobiť>>> aké kroky mám robiť? Vďaka vopred

Ospravedlňujeme sa, ale nemôžem si dovoliť zakúpiť licenciu pre vás.

Nežiadam, aby tak urobili, ja som len pýtať, čo mám robiť a ako som uviedol skôr, že som začiatočník;)