Fairchild Semiconductor interview otázky?

• Thread starter atul_microwaves_antenna
  • Start date
A

atul_microwaves_antenna

Guest
Dobrý deň všetkým, potrebujem vašu pomoc pri príprave na skúšku Fairchild polovodič a rozhovor. Spoločnosť prichádza na Campus nábor a chcem sa pripraviť na to systematicky. Akákoľvek pomoc v tejto oblasti je veľmi vítaná. Ďakujem.

Prosím, dajte nám vedieť, aké miesto majú u apllying pre.?

Dobrý deň, ďakujeme za reply.I som actaully čerstvé inžinier a Fairchild prichádza do areálu rozhovoru na 24 decembri na mojej college.I som študentom magisterského študijného programu, robím svoju majstri v komunikácii inžinierstva. Počul som, že sú pri moci Electronics.But, keď som navštívil domovskej stránke som zistil, že existuje veľké množstvo výrobkov, ale nie som schopný rozhodnúť, čo pripraviť exactly.There je mnoho mnoho vecí na čítanie. Akákoľvek pomoc v tejto oblasti je veľmi vítaná. Vďaka.

[Quote = atul_microwaves_antenna] Dobrý deň, ďakujeme za reply.I som actaully čerstvý inžinier a Fairchild prichádza do areálu rozhovoru na 24 decembri na mojej college.I som študentom magisterského študijného programu, robím svoju majstri v komunikácii inžinierstva. Počul som, že sú pri moci Electronics.But, keď som navštívil domovskej stránke som zistil, že existuje veľké množstvo výrobkov, ale nie som schopný rozhodnúť, čo pripraviť exactly.There je mnoho mnoho vecí na čítanie. Akákoľvek pomoc v tejto oblasti je veľmi vítaná. . Vďaka [/quote] Myslím, že sa môže opýtať, ako sú: 1. Aké sú Buck, Boost and Buck-Boost meniča? 2. Mohli by ste vysvetliť princíp PWM? 3. Čo je chyba zosilňovač a aká úloha to hrá v Buck prevodník? 4. Vysvetlite prosím aktuálny režim a režim riadenia napätie meniča. Veľa šťastia! Fairchild je skvelým východiskovým bodom pri navrhovaní čipu power IC. Dúfam, že to pomôže.