Ako simulovať mikropáskové antény IE3D pomocou RO4003

K

khchiang

Guest
Som začiatočník používanie IE3D a tiež dizajn antény, chcel by som sa opýtať DR Jian, aby mi pomohol vyriešiť tento problém, ja to skvelý okruh v priloženom súbore a miera jeho S11, to je dobrý, ale nemôžem sa dostať rovnakých výsledkov v IE3D simulácie. Existuje nejaký simulačné prostredie chyba alebo špeciálne nastavenia, ako je harmonizácia alebo siete ... atď Uveďte, prosím o pomoc a vďaka moc! Je konečný krajine nastavený správne, alebo sondy chyba nastavenia?

Ahoj, Chiang: Existuje pár vecí, ktoré môžu zlepšiť presnosť alebo by ste sa mali snažiť vyhnúť problému. 1. Vy ste si vyvolili záberu zarovnanie propertly pre modelovanie dielektrikum konečný. Je dôležité zladiť zábere konečných dielektrika a kovových polygóny pre vysokú presnosť. 2. Vaša negatívne port je definovaná na celé hrane. To spôsobí, že presnosť problém. Opravil som nad 2 problémy v priloženom square_r1.geo. 3. Vaše pásu hrúbky a šírky je docela veľký (asi 1,6 mm a 3.x) pre frekvencie nad 6 GHz. Šírka je pomerne veľká v porovnaní k veľkosti antény. To predstaviť významné nejasnosti k anténe vstupná impedancia. Nie je ľahké sa dostať veľmi konzistentné výsledky v oboch simulácie a merania. V druhej slovo, môže malá zmena v kŕmení, alebo nejaká iná vec spôsobiť Zin úplne odlišné. Mali by ste sa pokúsiť o zníženie hrúbky a šírky tak vysokou frekvenciou. Ide.

Vďaka Dr Jian, budem sa snažiť vidieť vaše prvé korekciu a vďaka za vašu pomoc. [Size = 2] [color = # 999999] Pridané po 3 minútach: [/color] [/size] Milý doktor Jian, vlastne by som chcel navrhnúť novú kapelu viac na anténe základovej konštrukcie, ale teraz nemôžem robiť niečo ", čo som simulovať, čo sa v meraní" ....