Ako si programátor PIC18F, ktoré môžu byť vypálené z MPLAB?

P

pcube

Guest
môže niekto mi povedať, ako sa robí programátor, ktorý 18f KN priamo vypáliť z MPLAB. videl som, ako programátor v techfest iitb.it je pripojený cez rozhranie USB a programátor CKT je klonované na palube zariadenie, ktoré pomocou itself.r downloader PGM alebo niečo také?

Univerzálny programátorov sú stále tak lacné, že pomocou špecializovaných programátorov už viac žiaduce. Videl som Xeltek model iba 150 dolárov.

aj ja chcem vedieť, ako sa postaviť programátor pre PIC rady 18 ... @ Nad vecou, som stále študent, nákup univerzálnych programátorov pre 150 $ sa stáva stále robustný cenu pre mňa predovšetkým jedným alebo 2 špeciálne projekty na procesory

Potom použite čip, ktorý využíva sériové programovanie. Napríklad môže P89C51RD2 Philips byť naprogramovaný od sériového portu PC len pomocou handfull komponentov. Mnoho zasahujú tiež prísť s poradovým v programovaní aplikácií. Nie som expert pics, ale videl som celkom dosť aplikácií.

Prejsť na stránkach Microchip a pozrite sa na PICkit2 ... Je to skvelý programátor a cena je nízka!

KN niekto mi povedať, ako zavádzač pre pic works.nd Ak máte bootloader PRGM pre 18Fxxxx (alebo je to špecifický čip) ... thnx za všetky replaye priateľov