Ako caculate ručne pomocou BSIM3v3 parametrov modelu

J

jimmyshu

Guest
Ahoj všetci! Som začiatočník analógových designu IC, a mám niekoľko otázok o tom, ako používať BSIM3v3 parametrov modelu navrhnúť ručne. Od BSIM3v3 môže parametrov modelu UO, VTHO, TOX sa nachádza, a COX môže dostať do COX = εOX / TOX, ale lambda je neznámy. Niekto hovoril, že to môže byť získaná ploting krivky IDS-VDS, ale našiel som lambda extrahované z krivky IDS-VDS bol variabilný v rôznych VGS a W / L hodnoty, takže si nie som istý, ktorá hodnota lambda, ktoré môžem použiť vo vzorci pre caculating rúk. Napríklad, keď chcem navrhnúť OP, je možné získať sa dostať do Av = g * ro. Vzhľadom k tomu, RO = 1/lambda * IDS, nemôžem sa Av a mnoho ďalších ručne bez lambda. Potrebujem vašu pomoc. Ďakujem vám! [/Quote]

Ahoj jimmyshu, do pracovného bodu analýzy Vypíše hodnotu GDS z tohto nájdete lambda a čoskoro napätie, to je to, čo robím, ale jeho orientačné a zahŕňa korenie nástroj. Dúfam, že to pomáha! dajte mi vedieť, ak chcete u kompletný flow vďaka

Je to spôsob caculating? sa GDS a id z pracovnej bod analýzy a lambda = GDS / id? ale zistil som, hodnota lambda je stále veľký variabilný pre rôzne VGS a w / l. Možno je to pravda, že lambda je k ničomu pre BSIM3v3. Takže máte lepší spôsob caculate Av (0) a ro ručne? Díky moc!

V prípade, že ste spomenul lambda stať modulácie dĺžky Chanel. môžete získať priamo od bsim3 parameter, ak sa nemýlim, je Paramtery PCLM. nájdete BSIM3 manuálu na overenie, že couse Nie som si istý sám. -Evilguy-

Lambda je veľa závislá na dĺžke kanála, väčšie L má menšiu lambda, a tak má vyššiu ro

Našiel som v knihe Allen metódy na presné parametre, ako je Lambda, K ', gama pre ručné caculation IDS-VDS krivky. Má niekto použiť tento spôsob, ako získať parametre pre prvý krok design? Dobrý deň, evilguy, mám otázku, či je v PCLM BSIM3v3 dá nahradiť lambda pre ručné caculation. Vďaka!