Ako čítať a identifikovať problémy v elektronických obvodoch?

T

teknician

Guest
Ahoj všetkým, som naozaj potrebujú pomoc, aby mohli začať pliesť a ja som sa veľa otázok, ale neviem, čo robiť. Som počítačový technik a chcete vedieť, čítať a detekciu problémov v elektronických obvodoch Neviem, kde začať. Mal som jednu elektronickú knihu interaktívne maturity O úrovni Študoval som to vysvetlite mi o nasledujúce základné register diódy tranzistora kondenzátor atď o spájkovanie môžem vziať tutorial, ale ja som zmiasť, ako čítať rady a ako identifikovať problém, kde začať na svojom diagnózu, pretože ak môžete identifikovať zmeny zvyknutý byť tak veľká úloha, že? Najlepšie regds teKnician

Existuje veľa komponentov Poznáte ich všetky? Aká je vaše znalosti o elektroniku? Viete niečo o technických listoch?

Váš požiadavka je len nájsť chyby a opraviť, som opraviť, alebo svoju požiadavku je dostať sa do detials rady ... Doska je proste skladajúci sa z odporov, kondenzátorov, diód a tranzistorov sú aj ďalšie komponenty, ktoré sa môžu dostať do veci maturity ... ale pre vyhľadávanie závad .. Pomôžeme vám dovnútra a von ..

Ahoj, ja som robil opravách za posledných 5-6 rokov. Môžete začať s výkonnou časť akékoľvek elektrické alebo elektronické zariadenie. Na začiatku nájdete poistky a iné ochranné časti, ako sú VDR atď Potom sa môžete pozrieť na iné viditeľné a novinky časti ako, vyhodený kondenzátory, kondenzátory vzplanutia, spálili diódy, spálené odpory. Môj bože, jeho veľa povedať o tom, ale vedel, prvkov a ich funkcia je veľmi dôležité pre opravy pracovných miest. Tiež si môžete prejsť servis a opravy manuálov iného výrobcu. Ak potrebujete konkrétnu pomoc, napíšte mi späť, považuje Asad asad.wadia @ hotmail.com