Ťažké nájsť zamestnanca?

M

mr_ghz

Guest
Ahoj Ako ťažké je v rôznych krajinách (napr. v Európe), pre spoločnosť nájsť zamestnancov? - Za normálnych okolností by sme hovoriť len zo strany zamestnanca, ale v mojich očiach veľký problém existujú aj pre firmy samotné. Pozrite sa na náš prípad: Sme malá firma (4 osoby) vo Švajčiarsku, tvrdo a vývoj software a veľa vecí mikrovlnnej rúry. Pre viac ako jeden rok, hľadáme ľudí. Radi by sme sa záujemcom priamo zo školy, alebo dokonca kvalifikovaných pracovníkov. ALE: Existuje príliš veľa voľných miest, a tiež menej ľudí, záujem o hardware a mikrovlnnou rúrou! Ako je to v iných krajinách? Bude to predmetom cudzích ľudí presťahovať do inej krajiny pri hľadaní zaujímavú prácu? Kde sú títo ľudia, ako môžu nájsť? Mám záujem počuť váš názor. Ak hľadáte prácu, mám tiež záujem ... : D

Ahoj mám veľký záujem pracovať v mikrovlnnej oblasti v súčasnej dobe pracujem ako spolupracovník projektu, na Indickom vedeckom ústave, Bangalore, takže ak u láskavo pošlite mi viac informácií o práci, bude to užitočné pre mňa môj mail číslo je pal.arpan @ gmail.com s ohľadom arpan

Toľko miliónov ľudí z mojej krajiny, R práce v zahraničí. Pl. zoznámiť sa s pravidlami Ur krajiny o cudzinca zamestnania. V opačnom prípade nesmie byť ťažké nájsť poeple.

Ahoj, som tiež záujem o mikrovlnnom poli. A ja mám 3 roky exp. o dizajne RF. ako LNA, Mixer, LC filter a tak ďalej. v súčasnej dobe pracujem ako spolupracovník projektu v Čínskej akadémie vied v Pekingu, Čína. takže ak u láskavo pošlite mi viac informácií o práci, bude to užitočné pre mňa môj mail číslo je microwavehongjie@sohu.com , pokiaľ ide mic