čítanie informácií vnútri 93C46.

R

ronydc

Guest
Ahoj priatelia,

môže niektorý vyriešiť môj problém.

Chcel som si prečítať informácie vnútri EEPROM 93C46 ic.pre ktoré som používal programátor a čítať 93C46 a zachránil tým, že informácie ako binery obrázok.
NOW, keď chcem čítať BINERY SÚBORU WHT čo musím urobiť ..?

V niektoré editory som OTVORIŤ ŽE BINERY FILE.Ale bol som BINERY OBSAH nemohla vedieť WHT bol napísaný v THT TO FILE.

JEN THT moc POZNAŤ THT V THT SÚBORU A ČÍSLO PODOBNÝ -> 12345 alebo 2323 alebo ľubovoľný počet je napísané spolu s ďalšími informáciami.Musím nájsť OUT THT číslo, na projekt.

CAN niekto HELP ME.?
Ak niektoré sa dá, i am zaslanie aktu spolu s binery.PLZ pomôžte mi.

-Rony.
Ospravedlňujeme sa, ale musíte prihlásiť a prezerať túto prílohu

Budete potrebovať vedieť, aké údaje je potrebné schopný zmysel mimo.

Bruce

Otvorené je v hexadecimálnej editor WinHex ako pre Windows, a uvidíte týchto 128 bajtov.Nemám nič rozpoznať známe, aj keď niektoré môžu byť 16-bitové hodnoty.
Kód:

00000000: 80 FF 80 FF 80 FF FF 80 AA 88 F6 FF AA 88 F6 FF

00000010: AA 88 F6 FF FF FF FF FF FF FF FF FF 48 FF FA 48

00000020: 48 FA C1 F9 9B 8A F6 FF C1 F9 9B 8A F6 FF C1 F9

00000030: 9B 8A F6 FF 0B FF 76 A9 F6 FF 0B FF 76 A9 FF F6

00000040: 0B FF 76 A9 F6 FF FF FF F3 F7 F3 ED FB FF FB FB

00000050: 82 FD 82 FD 82 FD 4F E2 4E E2 4E E2 EB EB C3 EB

00000060: C3 C3 B0 FD B0 FD B0 FD 97 FD 96 FD 96 FD FF FF

00000070: EF FF FF FF EF FF FF FF FF EF EF EF EF FF FF FF

áno ďakujem za informácie.ale vidím hex súbor.THT fáze som zmazané.už.moje ptoblem je.Ako čítať THT informácie rámci súboru v nejakej forme intellegible ..?Predpokladám, jedno číslo -> 22345, je uložená v súbore, ako môžem čítať kde THT číslo a whts THT číslo.

Ak viete, aké číslo (poradie) ste hľadali úloha je pomerne jednoduchý: musíte napísať kus softvér, v LabVIEW, napríklad, ktoré bude analyzovať BIN a HEX súboru fid počasie v tejto konkrétne číslo neexistuje , alebo nie ..