Čo je potrebné vziať do úvahy pri Frekvenčný odškodnenie so zdrojom spínacieho prúdu?

W

whitemoustache

Guest
Ahoj :) som si prečítal nejaké knihy a papiere, vrátane dodávky spínacieho prúdu dizajnu (o AIPressman) a Spínané napájacie zdroje od A do Z (o S.Maniktala), ale stále zmätení. Všeobecne platí, že tie knihy a papiere spomenúť, čo je potrebné vziať do úvahy pri Comp frekv systém PWM s EA. Avšak, väčšina ostatných prípadov nie sú uvedené, napríklad, PSM a PFM prípadoch EA pracuje ako integrátor ... RWErickson je Základy výkonovej elektroniky obsahuje viac, ale nezmieňuje toľko o žiadanou Stab. Existuje nejaké knihy discribe taký predmet do detailu? Sa túlajú, čo projektant systému robiť, keď je navrhnúť takú dosku. Vie vypočítať a abey nejaký pravidlá, alebo len skúsiť a zhrnutie? Okrem toho som počul, že nejaká systémy nemusí frekv kompenzácie. Napríklad, PSM systém s HYS komparátora, že nemusí, a niekto iný hovorí, že LED vodič nemusí frekv Comp, pretože pokrýva stála avg prúdu (absolútne nechápem túto). Podobne, niektoré listy čip vyhlasujú, že ich systém nemusí žiadanou súčasť kompenzácie vôbec (napríklad iW3620). Tak aký je rozdiel medzi nimi a ostatnými čipy? Najlepšie Priania a THX:-D